środa, 16 czerwca 2010

Bezludna wyspa kuchenna

Jedyna rzecz związana z moją kuchnią, której jestem  pewna na 100% jest taka, że w kuchni musi stać wyspa. Nie jestem tylko przekonana do tego, jak ma wyglądać. Zabudowana będzie sprawiać wrażenie masywnej, ale mogę w niej umieścić dodatkowe półki, aby spełniała zadanie szafki. Wyspa w formie blatu ma ten plus, że zajmie mało miejsca, będzie wygladać lekko, ale niestety nie wykorzystam jej w roli dodatkowego mebla. Jednym słowem - mam dylemat :)

Na poniższym zdjęciu bardzo podobają mi się półeczki nad wyspą. Tym bardziej, że mam w kuchni miejsce, między dwoma oknami, w które półki wpasowałyby się idealnie. Widzę też, że półki zostały umieszczone pod wyspą. Bardzo ładnie to wygląda.


Pomysł z brązową ścianą w tym miejscu mógłby okazać się strzałem w 10, gdyż imidowałby dodatkową szafkę. Kolor kuchni też jest niczego sobie.

Muszę wymierzyć tą ścianę i półki kupię na wymiar w Castoramie, chyba że firma wykonująca na nasze zlecenie meble kuchenne zaproponuje coś w rozsądnej cenie. Najpierw jednak konieczny jest wybór koloru kuchni, aby wszystko tworzyło idealną całość.