niedziela, 13 czerwca 2010

Sypialnia snów

Co tu dużo mówić - uwielbiam spać. W związku z tym sypialnia będzie jednym z pomieszczeń, w którym będę spędzać dużo czasu. Wciąż jestem w trakcie szukania idealnego rozwiązania. Wybiorę chyba jednak jasny wsytrój wnętrza, które będzie przytulne i miłe:


Powyższy projekt bardzo przypadł mi do gustu. Niestety ograniczają mnie trochę skosy, gdyż nasza sypialnia będzie znajdować się na poddaszu. Inny pomysł, który znalazłam na stronie Czterech Kątów dotyczy wprawdzie wnętrza z ciemniejszą aranżacją, ale bierze pod uwagę wspomniane wcześniej skosy. Całość prezentuje się naprawdę pięknie:


Minimalistycznie, ale jasno i z klasą. Szafki, które stoją obok łóżka są piękne i bardzo praktyczne, zwłaszcza dla kogoś kto dużo czyta. Nie wspominając o lampkach :)

Gdyby tak połączyć oba style, to całość byłaby idealna. Przyznam szczerze, ze chodzi mi też po głowie pomysł z wrzosowymi, lawendowymi ścianami. Jednak trochę obawiam się wyboru nieodpowiedniego koloru.

Ta ciemno-wrzosowa ściana z motywem kwiatowym nie daje mi spać po nocach :P