wtorek, 26 lipca 2011

Hol Wioletty - wspaniała inspiracja

Od kilku miesięcy jestem fanką bloga interiorspl.com prowadzonego przez pomysłową Wiolettę. Strasznie podobają mi się jej inspiracje. Gorąco zachęcam do odwiedzania bloga wszystkich tych, którzy poszukują pomysłu do swojego domu.

Jak się pewnie domyślacie i ja znalazłam u Wioli pomysł w sam raz dla mnie - piękny hol, zdobiony szarościami. Zachwyciłam się prostotą tego wnętrza i wspaniałymi galeriami zdjęć (bardzo je lubię ☺)


Zaczęłam już kompletowanie ramek. Mam jeszcze sporo czasu - hol na górze, który mam zamiar urządzić w podobny sposób nie jest jeszcze skończony. Pozostaje jeszcze rozejrzeć się za drzewkami oliwkowymi i konsolką. Nie mam pojęcia gdzie takiej szukać i przede wszystkim nie przepłacić.

Więcej informacji o wnętrzu znajdziecie tutaj. Polecam także świetny post dotyczący tworzenia własnej galerii zdjęć.